Groei zit niet alleen in omzet.
een bijdrage van: Menno
datum: 25-08-2020

Groei zit niet alleen in omzet.

Voor de vakantieperiode heb ik samen met Hayo Jansen en O’MAGGIO House of Tailors, drie thema-avonden mogen organiseren met als onderwerp het ontwikkelen van klantloyaliteit en de kracht van de juiste uitstraling dmv je kleding.

Goede gesprekken en discussie met ondernemers en managers over het belang van waarde creatie voor de klant, en welke stappen er moeten worden gezet om dit verder te ontwikkelen.
Dank aan alle deelnemers voor de enthousiaste bijdrage en het delen van ervaringen.

De kansen en uitdagingen van circulair bouwen of ontwikkelingen in de gezondheidszorg laten zien dat bedrijven die gericht zijn op succes nu en in de toekomst, dat succes niet alleen laten afhangen van de groei van de omzet.

Juist de initiatieven die gericht zijn op het toevoegen van waarde voor de klant zijn toekomst bestendig, of dat nu gaat om het meedenken in totaaloplossingen, strategie planning of het ontzorgen van de klant.

Dit vraagt om een andere manier van communiceren, door niet je product of dienst centraal te zetten in het gesprek maar de problemen of ambities van de klant, krijg je de antwoorden die leiden tot het realiseren van oplossingen.
Cruciaal in dit proces is het vermogen tot stellen van verdiepingsvragen, en een intrinsieke motivatie om de klant te willen helpen.

Heb je interesse om aan een van de komende thema-avonden deel te nemen of wil je meer weten over de kracht van verdiepingsvragen neem dan contact met mij op via info@johannesson.nl of bel 06 28292764

Terug naar media